Susamcik01 ya kuzum benim fikrim kafa rahatlığını sağlamaya çalış, bebek videolarına bakma, çocuk fikrini aklından çıkar. 3,4 ay daha dene olmazsa haka Ben artık beklemek istemiyorum de. Çarene bak. Yani gerçekten hiç bir sorun olmayıpta olmaması daha kötü, hadi ben ve benim gibi pko ile uğraşıyor. Sebebimiz var. Dediğim gibi git iyi bir doktora beklemek istemiyorum artık de.