Canım benim Allah insallah bi evlat nasip etsin sana 🤲🏻 Hiç doktora gittiniz mi herhangi bir sorun var mı eğer yoksa sadece stress yaptığın için bile olmuyor olabilir benim kuzenimde öyle olmustu çünkü aşılama yaptırdı neler yaptırdı olmadı sonra dayanamıcam dedi kesti iğneleri 1 sene olmadan kendiliğinden oldu 😊 ama doktora gitmediyseniz öncelikle doktora gitmeniz gerekir 1 yıl kadar deneyip olmuyor ise muayene öneriyorlar çünkü her iki eş için de