Kızlar benim dün adet günümdü. Olmayınca gebelik testi haptım. Emici kısmı idrardan çıkarır çıkarmaz hemen iki çizgi birden kopkoyu oldu. Test mi yanlış. İlk çizgi hemen çıkar da ikinci birkaç dakika sonra çıkmaz mı. Cevap verirseniz çok mutlu olurum