21+3 de yaptirdik ayrintili ultrasonumuzu 460 gram geldi bıcırık 5 gun oncesi de 340gram gelmişti bebis kivrik durduğu icin boyunu olcemedi doktorumuz ama 20+5 haftalikken 25 cm ne gelmisti yanlis hatirlamiyorsam. Bugun de 22+1’iz Rabbimin de izniyle evlilik yıldönümümüzde oğlumuz olacak inşallah 🙏🏻 İlk hamileliğim kızlar lutfen dua edin Rabbim saglikla evlatlarimizi kucagimiza aldirmayi nasip etsin insallah🙏🏻 İsteyen herkese de en güzelini nasip etsin inşallah 🙏🏻🤲