Myasminn Halimeege 23+1iz 18nisan doğum görünüyor kıyafetleri dışında kapı süsüne varana kadar herşeyini alıp odasını kurdum 🤗
Melikeek Halimeege 23.haftadan selamlar🥳 Her sey iyi gidiyor cok şükür hazırlık olarak da park yatagı,0-3 ay ıcın 2 tane zıbın takımı cıtcıtlı badısı battanıye,gecenlerde a101e kuvet takımı gelmıstı onu aldık,ıslak mendıl stoguna da basladık bı taraftan 😁
simsekkiz8 Halimeege evet yaptirdik. Cok wukur herwey cok guzeldi hatta ayrintilida 10 gun onde gosterdi klosu 21+3de 549 boyu 28cm gorundu 22-23 haftaya uyumlu. Iyim cok wukur sirt ve bel agrilarim var onun diwinda herwey normal. Cinsiyetimi erkek olarak kaldi ulturasonda aciq aciq her yerini gordum🤣😍😍
Edaliiii Humi kasilmalarimiz var o kadar magnezyum falan alıyoruz ama bebek ilk günden beri baş aşağı duruyor baskı yapıyor doktorum önlem almalıyız dedi aldık bekliyoruz
Ipek86 Edaliiii benimde kasilmalarim var 15 haftalik oldugumuzdan beri, ama benim 3. Hamileligim oldugu icin normal deniliyor ama magnezyumda cok bi fayda etmiyor acikcasi.. Cok sık olmasada, oldugu zaman nefesimi keser oldu artik
ebis Halimeege 22+4 uz. Ayrıntılı ultrasonu yaptırdık çok şükür ❣️ şeker yükleme yaptircaz bir diğer kontrolde. Hersey yolunda çok şükür yaramaz Bi kızım olucak. sanırım hiç uyumayan 😁 bazem cidden gün boyu tekmeliyor hiç uyumadığını düşünüyorum uyusada şekerleme 😁🌸❣️ sizde de böylemi durum 😍 hazırlıklarında ufak tefek ne varsa bitti sayılır yatak odası takımımiz ve bebek arabamız kaldı. Bebek arabasını yoyko düşünüyorum varmi yoyko alann kızlar