Şafak kaç Ocak anneleri 😝 Benim göbeğim aşağı inmiş durumda 36+1 iz bugün çok şükür 🙏 Kilomuz en son 35+3 de 2600 du biraz minyon olacak minik oğlum galiba 🐣 Sizin hamilelik nasıl gidiyor bebisler ne durumda karniniz aşağıda mi ? Hadi gelin sohbet edelim 😌