Bernurrrr Fdle acaba benim de mi baş aşağı pozisyonunu aldı çünkü karın ağrısı nefesimi kesiyor bazen sizdede mi böyle
Fdle Bernurrrr @ nefesimi kesecek kadar olmadı canım sadece hafif hafif adet sancısı gibi uğruyor gidiyor bende o şekilde oldu ama haftan normal yani baş aşağı doğum pozisyonunu almıştır büyük ihtimalle seninki de
nemu63 Bernurrrr Bende 31+2 yim bugün inanılmaz karin agrım var adet olacak gibi cuma günü kontrolüm vardı doktor ağrı olacak artık dedi ama bu denli mi bilmiyorum durup durup yokluyo sanci😔
Bernurrrr nemu63 benim sadece geceleri dediğiniz gibi Adet ağrısı gibi çok ağrıyordu şimdi artık sabahlarıda başladı gittikçe sıklaşıyor korkmaya başladık daha çok erken açılma vs olmaz inş🙏😭
nemu63 Bernurrrr allah korusun aklımıza kötü şeyler getirmeyelim kötü olmasn inşallah hayirla sağlıkla ve zamanında doğar bebislerimiz🤲🤲