Gonca3462 Bernurrrr benim o haftalarda yoktu ama 33 den sonra inanılmaz adet sancısının aynısı sancılar başladı belim kasıklarim fena artık yurumektede zorlaniyorum son aya girdik baya zorlamaya başladı ama sor doktoruna bebek iri gidiyorsa olabiliyor demişti kilosu normal mi
nemu63 Bernurrrr Bende 31+2 yim bugün inanılmaz karin agrım var adet olacak gibi cuma günü kontrolüm vardı doktor ağrı olacak artık dedi ama bu denli mi bilmiyorum durup durup yokluyo sanci😔
Edanurrr @Bernurrrr ben de 31+1im sol tarafımda ara sıra oluyor ama biraz dinlenince geçiyor yalancı sancıymış galiba bi süredir magnezyum kullanıyorum o onun ağrısını biraz hafifletiyormuş
Edanurrr @Bernurrrr aynen ben de yürüyemiyorum geçen markette oldu hemen bi yer bulup oturup dinlendim anca öyle geçti bence normal artık bu haftalarda böyle olması
Nursen60 31+6 yım bende sabahladı karın agrısı. Bel agrısı ile uyanıyorum sonra geçiyor .. normal herhalde ... daha çok erken inşllh bişey olmaz hiçbirimize.saglıklı kucağımıza almak nasip eder Allah m
Bernurrrr Gonca3462 1 ay oldu muayeneye gitmedim en kısa zamanda gidicem kilosuna doktorum çok iyi demişti
Edanurrr @Bernurrrr vajina değil ama hemen yan taraf bacaklarımla birleşen yerdeki kemiklerim gece ve sabah ilk uyandığımda ağrıyor sanırım kemikler doğum için birbirnden ayrılıyor vücudumuz kendini hazırlıyor
Fdle Edanurrr 33+5im aynı ağrılar bende de var doktoruma da gittim bebeğim baş aşağı doğum pozisyonunu almış hatta iyice rahim ağzına yaklaşmış ondan oluyor dedi erken doğum riski mi bu dedim tabiki de hayır normal olması gereken bu sadece çok yorma kendini dedi
Edanurrr @Bernurrrr yaa aynen biraz ağrılı bi süreç😅 ama çok şükür çoğu gitti azı kaldı onlar iyi olsunlar da bizim her şey unutulur♥️
Bernurrrr Fdle acaba benim de mi baş aşağı pozisyonunu aldı çünkü karın ağrısı nefesimi kesiyor bazen sizdede mi böyle
Edanurrr @Fdle bizimki pozisyon almamış daha ama doktorum demişti vücut kendini doğuma hazırlıyor diye😊
Fdle Edanurrr evet evet bana da dedi artık yalancı doğum sancıların ara ara yoklar seni ama korkma dedi hayırlısıyla diyorum şu son 6 hafta da bi geçseydi bu zamana kadar nasıl geçti inan bilmiyorum ama 30dan sonra geçmiyor zaman durmuş gibi
Edanurrr @Fdle insan zorlanmaya da başlayınca hemen geçsin bitsin istiyor ama bence de 20li haftalar hızlıydı bu aralar bi yavaşladı🤣