Rabiahnm sütyeni geç çünkü sütyeni takıyorsun üstüne atlet üstüne pijama 3 kat oluyor bebeğe verirken ucu çıktı mı atlet araya sıkıştı derken kan ter döküyorsun bekle ki o bebek rahat emsin araya atlet kaçıyor hep giymesen de sırtına lohusayken sızı giriyor o yüzden en mantıklısı emzirme atleti komple atlet zaten üst sutyen kısmı açılıyor pijamani üste kaldır atletin çıt-çıtını aç ver emsin rahat rahat en iyisi emzirme atleti NBB marka 3 doğumla tecrübe ile sabit👍🏻👍🏻