kelebek12345 canım korkmana gerek yok bende tup.bebekle hamile kaldim 9 haftaligiz hala devam.ediyorum jel kullanmaya ara ara o peynirimsi akinti bende de oluyor jelin tortusu geri geliyor. Hatta bazen pembe veya kahve rengi de olabiliyor öyle görürsen ondan da korkma canım