Zehramomm hamilelikte ilk üç ay bulantıdan dolayı kilo verilir, hamileliğin doğası gereği sürekli kilo alınıyor ama dikkat etmek lazım. Çünkü her şey bebeğe gitmiyor annede ödem kilo olarak kalıyor. Ben tatlıyı canım çektiğinde kendimi dizginliyorum çünkü tatlının ne bana ne bebeğe faydası yok. Ekmeğe az yemeğe çalışıyoruma ama gene kilo almaya devam ediyorum bende. O yüzden sadece kendi istediklerinizi değil bebeğe faydası olacak şeyler yiyin o zaman fazla almazsınız en azından, ayrıca kafanıza da çok takmayın hem kendinizi hem bebeği mutsuz etmeyin❤️