Esssrraaa ___Yagmurr___ Herşeyin normal yolla olanı güzel. Sezaryan bir ameliyattır gerekmedikçe keyfi yapılmamalı şahsi görüşüm.. Bende 29+6 haftalığım 🤰 inşaAllah sorunsuz normal gelir bebeğim 🌸💕
Mutire ___Yagmurr___ bunun önerilecek bir yanı yok , sen her ikisininde olumlu olumsuz yonlerini düşün ve ona göre kararını ver canım. Doğum çok özel birşey. Bunun kararını en doğru sen ve bebeğin verebilir