___Yagmurr___ 21+1 deyim arkadaslar coookk kararsizim sizce normalmi sezeryanmi 😞 Her ikisininde beni urkuten yanlari var
Mzyyn_93 ___Yagmurr___ saglik problemin olmadigi surece kesinlikle normal . Ikinci dogumumu 47 gun once yaptim ikiside normal iyi ki diyorum Rabbim.nasip etti normal yapmayi. Asla kendini korkutma okadar insan doguruyo senden fazla neleri var 3 kollu mu onlar 4 bacakli mi oyle dusun 😁
Esrahmet Canım onu allah biliyor normal olacak diye girdim 20 saat snra sezeryana alındım acil bnce akışına bırak çok düşünme o yolunu bulur :)
Htcblc Ilk bebegim normal oldu 2007 de ozmnlar epidural plates topu duş alma yeri yoktu hastanelerde ebeler çok anlayışsız ilgisizlerdi simdi herşeyin kolayi cikti ilk dogumdan gözüm korktuğu için 2.3.bebegim sezeryanla oldu bu 4.cü mejbur sezeryan olcam şuan ki aklım olsa normal doğururdum hepsini eğer herşey normalse sezeryani düsünmeyin derim
Grhn Drryy herkesin zor geçmeyebilir ama. Bir sorun yoksa normal daha sağlıklı. Tabi anne bebek tehlikedeyse sezeryan
Badevehande Valla spinal sezeryan oldum çok konforlu ve rahat geçti kolaycada iyileştim tavsiye ederim 😊🙏
mrvkndkc Burda okudum herkes sezeryan çok zor çok zor diodu bende hep normal doğum istedim. Hatta son ana kadar direndim normal doğum sancısı da çektim ama bebek kanala girmedi ve kalp atışlari yavaslayinca mecburen apar topar sezeryan a alındım çok korkuyordum sezeryandan ama hiç korktuğum gibi olmadı sadece ilk ayağa kalkış çok zorladı beni ilk üç gün biraz yatıp kalkmakta zorluk çektim her geçen gün biraz daha iyilestim ama ben hiç yatmadım yuruyebildigim kadar yürüdüm ve 5 günde toparladım valla hastanede sancı dan bağıranları duydukça sezeryanin o kadar da zor olmadığını korkulacak bişey olmadığıni düşünüyorum. Keşke dedim en başından direnmeyip direkt sezeryan olsaymisim şimdi 11 gün oldu ve ben turp gibiyim her işimi kendim yapabiliyorum Allah a şükür.
Grhn mrvkndkc katılıyorum siZe herkesin kötü geçecek diye de bir şey yok benım ablam 2 tane sezeryan oldu. 3. Gün ayağa kalkmaya başladı . Abartanlara inanılmamalı. Ve herkesin bünyeside doktoruda bir değil. Kötü yazanları okuyupda korkmayın
Bilgehan ___Yagmurr___ sezaryen ile doğum yaptım. Çok da memnun kaldım. Fakat mecburi sezaryendi. Bana göre her şey doğalında seyretmeyi. Eskiden annelerimiz 17-18 yaşında doguruyorlarmis, Allah kadıni bu donanımda yaratmış. Bebek için de çok faydalı. Şöyle düşünün belki bir gün sancı çekeceksiniz ama sonrasında eşsiz bir duygu yaşayacaksınız. Şahsen çok içimde kaldı normal doğum.
Drryy Esme ayrıntı vermek istemem ama normal doğum herkesin yapabileceği bir doğum şekli değil ki ben ağrı eşiğim çok çok yüksek olduğu halde hayta başımdan bi kaç kez ameliyat geçti gıkım çakmadı ama doğum farklı bir olay 29 tane dikişim vardı ve çok çok zor bir doğum geçirdim bende travma olarak kaldı sancı esnasında geleli birde devlet hastanesinde yaptığım için her 15 dakikada bir gelip birinin sürekli alttan bakması saatlerce süren sancı esnasında birde o doğumdan beter bir durum 1 yok kadar eşimle bile birlikte olmak istemedim doğum sonrası vajinismus olan kadınlar bu travmadan dolayı oluyormuş bende ona yakın bişey oldum geçti şükür ama Ben asla ve asla tercih etmiyorum kimseyede tavsiye etmem benle beraber sezeryan olan arkadaşım 2.gün ev süpürüyordu ben 15 gün yattım vs vs rezaletti yani şahsi fikrim tabiiki neden? Yazdığınız için cevap verdim
begumseker ___Yagmurr___ ikisinin sonunda güzel bebeğinize kavuşmak var. Güzel şeyler düşünün daha şimdiden böyle şeyleri düşünüp kendinizi korkutmayın😇
tumerseyma ___Yagmurr___ Bunun tercihle olması ülkemizin bi problemi malesef 🙄 zaruri durumlar haricinde sezeryan tercih edilmemeli. Çünkü normal doğum hem anne hem bebek icin en sağlıklı ve doğal olanıdır. Mesela doğum sırasında kanaldan geçen bebeğe gelen probiyotikler vardır ve bu sezeryanla olamamaktadır. Anne bebek güvenli bağlanması acısından da normal doğum önerilmektedir. Etrafta seni korkutacak video yazı vs okuma derim 🙇🏻♀️ Bu sürecin ne kadar doğal ve dünya var olduğundan beri her kadının yapabileceği birşey olduğunu unutma 🥰
Bsecill ___Yagmurr___ sezaryen bir doğum şekli değil bir ameliyattır bebeğiniz ve sizde herhangi bir sağlık sorunu olmadığı sürece normal doğum çok daha kolay ve keyifli bir süreçtir vücudumuz çok mükemmel yaratılmış bebek rahme düştüğü andan itibaren vücut kendinş hazırlıyor zaten endişelenmeyin ve kendinize güvenin
tugba_2365 ___Yagmurr___ normal doğum anne için de bebek için de en sağlıklı olanı... Ancak normal doğum için şartların sağlanması gerekiyor. Ben şahsen normal doğum isterim zorluklarına rağmen, iyileşme süreci ve bebegin sağlığını da düşününce. Ama şartlar elverişli değilse mecburen sezeryan olacak tabi. Sen başkalarının doğum hikayelerini dinleyip kendini genellemeler içine sokup korkutma. Herkesin farklı olur bu süreç.
Yasemin58 Normal dogum daha sağlıklı olabilir ama, psikoloji olarakta hazır hissetmektir bence,normal dogum istemeyenleride kimse yadırgamasın bence 🙄