Pnrtl Gulcangzl16 25+3 deyiz çizgim henüz yok cinsiyetimiz erkek ilerleyen haftalar da o çizgi oluşur mu bilmem
Melisbol Gulcangzl16 aa bende 23. Haftadym bendede cizgi yok bariz belli olan biseymi yoksa ben mi anlamiyorum acaba :/
Ranaglr Gulcangzl16 bende gayet berlirgin bir çizgi var ama bebeğim kız 24+1 haftalığız bende de çizgi 13 veya 14 haftalarında belirginleşmeye başladı