Gulcangzl16 Ablamların hamileliğinde hiç çizgi oluşmamıştı benim daha 15 haftalık oldu çizgi var 🤷🏻♀️ Cinsiyeti de belli değil. Koca karı inanışlarına göre senin yarım çizgi erkek diyorlar ? Böyle tutan var mı
hellotuuba Gulcangzl16 ben 37.haftamdayım son 1 aydır acayip çizgim belli koyu bi de 😊 erkek bebek benimki de
Kubuuu1 Gulcangzl16 bende belirgin bir çizgi var esmerlerde daha belirgin oluyor diye biliyorum ama ben açık tenliyim bence baya belirgin. Doğumdan sonra kayboluyormus. Doğur mudur bilmiyorum bebek o çizgiyi takip ederek annesinin memesini bulsun diye öyle bir iz varmış diyorlar ama herkeste olmadığına göre inandırıcı da gelmiyor ☺️
kaan Gulcangzl16 hiç alakası yok oğlumda erkenden tüm karnımda çizgi oluştu. 32. Haftadayız kızım olacak insallah ama iz bile yok 😀
SedaveSusam Kubuuu1 sadece doğumdan bi kaç ay sonra kaybolduğu doğru canım bendede yok çizgi kardeşimin vardı geçti😂 kendide sarışın😂
M_agayeva 17+6 haftalik hamileyim nerdeyse 3 haftadir çizgi var bəndə ilk vaxtlarda az biseydi karnimin aşağı kismindaydi ana şimdi bikini bölgənin altında nerdeyse və cinsiyyetimiz erkek acik tenliyim ama baya belirgin çizgi boydan boya rəsmən 🤣
Kubuuu1 SedaveSusam bı arkadaşım çok esmer aşırı belirgindi onda da kimde olup olmayacağı da tesadüf demek ki 😂
Sinemozdem Gulcangzl16 o tamamen ten rengiyle alakalı bence. Buarada benimde erkek ve çizgim var ama buğday tenliyimde :)
Gnl_grb27 Gulcangzl16 15 haftalık Ken çıktı bende düz çizgi.. Doğumdan sonra geçer ama cinsiyeti erkek ablamda da çıktı aynısı o da kız ❤️💙