sevval55 O daha mercimek kadar hic bise olmaz ben 5-6. Ayıma kadar yuzustu yattım. Karnın belirgin cıkmaya basladıgında Zaten yatamadıgın ıcın kendin rahatsız olucaksın. Tamemn karnına bağlı suan istedigin gibi yat
aslieser Sedley bende en başta bu konuyu çok merak ediyordum şuan yatabildigin kadar yüz üstü yat zaten karnın büyümeye başladıkça istesende yatamiyorsun
Nursonunbu Sedley sen daha bişey görmedin 20 li haftalar daha zor 30ları düşünemiyorum tüm kemiklerim ağırıyor ve ya aniden uykum geliyo yada gecenin bi yarısı uyanıyorum ilginç bi şekilde 🤔😃bide sol tarafa uyuyun diyolar ama asla uyuyamıyorum hep sağ sadece sırt üstü uyumak iyi değil
Sedley Slnbsr Çok teşekkür ederim kaç kişi bişey olmaz dediyse demekki olmuyormuş rahat edebilirim 🤗🤗
tugce67-67 Sedley valla bende çok seviyorum 11 hafta oldu hâla yarıyorum yüzüstü ama çokta uzun tutmamaya çalışıyorum.çok şükür bi sorun olmadı
Akyokus Sedley Gece uyanabildikce soluna dön canım alıştır kendini bende yüzüstü yatmayı çok seviyodum dediğin gibi ona birşey olur korkusu ile alıştım artık hic yüzüstü sırt üstü yatmıyorum gece uyandıkca soluma dönüyorum
Sedley Akyokus uyuyunca yüzüstü yatıyorum işte gece uyanınca hemen dönüyorum. Neyse ben yinede sağa sola yatmaya alışayım eninde sonunda yatacağım pozisyon sağ sol 🤗🤗
Gizemciim 24 haftaligim kendim zaten kiloluydum bebekten sonra sadece 2 kilo aldim. cevap veriyorum. göbegin seni zorlayana kadar yüzustu yatmanda hicbir sakinca yok. bebek icerde ve güvende 👍 (doktor soylemisti)
Kivancburak Sedley ben doktoruma sorduğumda nasıl istersen yat demisti nasıl.olsa suyun icin de o . Ama insan psikolojikmen yan yatıyor.
Elif_sahra60 Sedley henüz çok küçük bir zararı olacagını sanmıyorum ama ilerleyen zamanda sol yatman hem bebek hem de senin için daha saglıklı. Şimdiden alıştır kendini🥰
Cansubasak ozenturan ortalama 20. Haftadan beri kullanıyorum ölçürtüğümde de iyi çıkıyor zaten değerlerim bir işe yaramıyor benimki pelvik ağrısı değil bildiğiniz et ağrısı
Sedley Nursonunbu Şuan gülüyorum ama o zamanlar ağlarım heralde ağrıdan 🤣🤣 bakalım inşallah o günlere kadar gelelim bebeğim sağlıklı olsunda ben ağlamayada rağzıyım 👼🏻🙏🏻🙏🏻
Okyanus54 Nursonunbu bnde sag tarafa rahat uyuyabiliyorum uyudukdam sonrada kendimi sırt üstü buluyorum genelde
Nursonunbu Sedley o kadar hareketleniyor ki onu üzmemek için ağlamaya kıyamazsın bile Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın kimse ağlamasın sağlıkla gelsin minikler 😍🥰