Burcu16 Bilmiyorum canım tek bir kese göründü geçen hafta gittiğimde ama internette araştırdım genelde bu haftalarda ikiz gebeliklerde çok yüksek çıkanlarda oluyormuş ama tabi allah bilir 🤗 doktorum da herhangi birşey demedi bu konuyla alakalı inşallah önümüzdeki hafta gittiğimde tek mi ikiz mi belli olur. Rabbim gönlümüzde olanları hakkımızda hayırlı eylesin inşallah 🤗