Betulberhan syma3434 belimde ağrı yoktu diye hatırlıyorum ama halsizdim zaten 2 hafta sonrasında da bulantılarım başlamıştı 🙂 şimdi 37 haftalığız🙏🏼
Dygkh syma3434 artmistir canim insallah guzel haberlerini bekliyoruz Allahin izniyle rabbim saglikli evlatlat eglesin kimsenin kucagini bos birakmasin 🤗
asdfk syma3434 adetime üç gün varken 39 cıkmıştı adetim üc gün gecikince 366 cıktı canım düşük gibi senin degerin ama belki gec döllenme oluyordur bekle inşallah hamilesindir süpriz yapar bebişin 🤗🤗
Canann18 Nefesliva adetime 1 gun kala 173.72 cikmisti 1 hafta sonra tekrar yaprirdim 4049 cikti degerlerim sence normal mi
Canann18 yaseminmelisa herkesin degerleri farkli cikiyor insallah bir sorun yoktur. Tahminen kac haftaliksin. Ben tahminen 4hafta 5 gunlukken 4049 cikti bu sali doktora gitcem ne diycek bilmiyorum
Nefesliva yaseminmelisa normal yollamı hamile kaldın canım 4 gün olmuş verdin ben tüp bebekle kaldım 2 günde bir test verdim 2 kat artması lazm dedi doktorum