Cgl2165 canım mwrhaba ben de 16 haftalık hamileyim görev nedeniyle vandayiz bizde gevasta yaşıyorum Lokman hekim de yeni bı doktor var Esra hanım ben ona gidiyorum çok ta memnunum baya baya bakıp ilgileniyor açıklama yapıyor ve çok güler yüzlü bence bı git pişman olmayacaksin bende burdan biri yazmıştı onun tavsiyesi ile gittim çok memnun kaldım