nehiroooo yasemin karaman lokman hekim hayat hastanesinde ona 1 defa gittim baya ilgilendi bilgi verdi ama lokman hekimde ahan die bi doktor varmış çok iyimş
Senasude25 nehiroooo ben gittim ağahana hiç de iyi değil. İnanılmaz negatif bir adam ve asla tavsiye etmem
Solitoo Kızlar Lokman Hekimde Doğum yapan varmı beni bilgilendirimisniz Salı günü sezaryen olucam Burcu unganda nasıl bi hastane memnun kaldınızmı çevremde kimse Doğum yapmamış merak ediyorum bide eşler doğuma giriyomu 🥶
Deryavuz Solitoo açıkçası pek özel hastane gibi değil ama benim doktorum iyiydi şansım oydu temizlik falan onlardan yana sıkıntı yok temiz bir hastane ama fiyatı uygun olduğu için mi yoğunluktan mı bilmiyorum biraz devlet hastanesi gibi
Cansubasak Solitoo lokman hekim genelde boş agahan bey dışında ama lokmnhekim hayat çekilecek dert değil
hsaglam Yasemin karaman' a gidiyorum. Şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım çok da memnunum. Ama önlemi olan doğum. Salı günü hastaneye yatışım yapılacak umarım doğumdan da memnun kalırım.