Cigdemre Ne güzel herkes 11 - 12 haftalıktan BİLe öğrenmiş bende gittim ana bana söylemedi doktorum daha erken cinsiyet için dedi diğer kontrolünde belli olur dedi 😩 bende çok üzülmüştüm en azından tahmin etseydi dedim içim içime sığmıyor çünkü meraktan 🤔
EbruIrmakAhmet Faray neye dayanarak erkek demiş acaba canım kordonla mı karıştırmış pipi fotosu vermişmiydi
Ruqeyyam_2018 nisam45 yaa ne güzell. İnşAllah isdediyiniz gibi olurr. Benim eşimin ve kızımın doğum günü eyni ayda aynı gün olmasada ard arda geçiriyoruz ama bu bebeğim maysda olucaq inşAllah.
Turkan09 damlanne 12+2 de tahminde bulundu doktor kız dedi şuan 15+4 ve daha gitmek doktora sizce ilk tahmin doğru mudır
damlanne Turkan09 o doktora bağlı canım bazı doktorlar hemen anlıyolar ama sen yine herşeye hazırlıklı ol sağlıklo olsunda 🤲♥️
hulya_1919 Esraltay 15 bile değiştiyse 11+6 da değişme ihtimali çok o zaman Ben çok kaptırmıyım kendimi :(((