12 haftalıkken doktor yüksek ihtimal kız dedi. Bugun ateşlendiğim için acile gittim 16+6 ım nöbetci kadın doğumcu kalp atısını kontrol etti hareketine baktı. Erkege beziyor ama emin değilim kordon yanıltabilir dedi. Kendi doktoruma gidicem salı günü inş artık net öğreniriz.