BBYaman zarara uğramışsın gerçektennn birazda komik olmuş oldun ikinci bebişine yada kardeşin varsa onlara sakla yeğenin için illaki bir kız çıkar ☺ Bende işte biraz bu yüzden erkenden birşey almak istemiyorum inan bir iğnesi yok bebişimin şuan, nasip olursa 5. Ayımı geçer geçmez mobilya eşyalarını ve yavaş yavaş ıbır zıvır alacağım allah nasip ederse tabii 🙏☺ Ben hala bi kaybetme korkusu yaşıyorum malesef