Busraaras baharclk onada süpriz olmuş bu durumu yaşayan çok kişi varmış gerçekten doktorum 3 hafta sonra 18 haftana gelmeden gel dedi
baharclk Busraaras evet ben 16 da öğrendm 17 de falan gidin garanti olr doktora ve hastabeye bağlı brz
MerveKrali Lamelif bebeğin genital bölgesindeki açıklığa göre söyledi anlamadım bende 40 altı olursa açıklık kız oluyo genelde falan dedi bilmiyorum ama gıcık etti benide 10.haftada beni ümitlendiriyo😁
dilaraserdar Busraaras 14+3 ‘üm bugün . Cinsiyetimiz erkekmiş 💙 sanki bende gördüm ama korfon mu ayırt edemedim 🙈 doktorumuz hayırlı olsun erkek dedi 💙 17. haftada daha detaylı ultrasonla bakılacak, o zaman %100 olur..
Busraaras dilaraserdar çok sevindim canım hayırlı evlatlar olsunlar hepimize kız erkek önemi yok dediğim gibi doktorlar kesin bişey söylese böyle belirsizliğe kapılmicaz 🙈
ikizannesiFilizkaradogan dilaraserdar %100 diye bişey yok canım rabbim dilerse dogumdan saniyeler önce degiştirir saglıkla kucagına almayı nasib etsin allah 😊😇
Kaju baharclk yani bence 14. Haftada karistiriyorsa dr direk organi gormeden konusmustur. Boyle bacak arasi tam gorulmeyen pozisyonlarda drlarin yuzde 50 sansi var zaten. Dr kesin goruyorsa 14. Hafta cinsiyet icin cok dogru bir zaman.
dilaraserdar Busraaras amin inşallah 🙏 tabi Allah önce sağlıklı sıhhatli evlat nasip etsin hepimize, gerisi kız veya erkek çok da mühim değil.. ❣
Tgcefesygl Beni doktor böyle tedirgin etti açıkçası kıza benziyor dedi 17 haftada erkek dedi ama ben yine içimde kuşku falan 20 haftada ayrıntılı ultrasonu beklicem gerçi evlat erkek kız farketmiyor ama insan ciciler almak istiyor artık 😊😊
Hazalk92 Busraaras bende 15+3 dün dr. Dedi erkek net bir sekilde acaba diyorum bir yanlislik olabilirmi 3 defa sordum net şekilde evet dedi hadi hayirlisi 😍🤱🏻
pamuksekerinannesi Busraaras Benimde randevum 14+4 denk gelmişti bacak arası boş kız lehine ama organı görmeden kesin bişey demeyelim demişti. 18+4 te kesin kız dedi🎀💕 Tabi ben 17.hafta da acile başka doktora gittim oda kız demişti😍
pamuksekerinannesi Busraaras Bence de kızdır canım😍🎀💕 Ama tabi sen yine de alışveriş yapma ben 18.haftada kesin diyene kadar bekledim.. Sağlıkla gelsin kuzucuklar İnşallahhh🙏🤰🏻🤱🏻
Busraaras pamuksekerinannesi bende 18 haftaya yaklaşırken gidicem ozmn tam net öğrenirim ay valla yarın mağzaya gidicem bebek hediyesi almaya birine kendı bebişimede bi tane pileli tüllü etek alcaktım yada elbise heves ettim vazgeçtim inan şüpheye kapılınca 🤣
Meralll59 Selay ysnyn pamuksekerinannesi Sağolun kızlar hepinize çok teşekkür ederim.Cenk bey e aldım randevumu.İnşAllah hayırlısı ile bu işlemimiz de biter.😊
pamuksekerinannesi Busraaras Valla sana bişey diyim mi daha 10 haftalık filandı bebek mağazasına girdim bi tane unisex bi tane de pembe zıbın aldım 😂 Baştan beri kızım olacağını hissettim en azından zıbın ya erkekse de giydirecem kim görecek sanki evde dedim 😂 Ki bana herkes senin oğlun olcak filan diyodu.. Etek biraz riskli ama çok beğendiğin bişey olursa değişim kartı isteyerek al 1 ay değişim süresi oluyor genelde.. 😍
Busraaras pamuksekerinannesi hahaha 🤣🤣 zıbın çok zekiyce bir düşünce olmuş benim aklım hep minik minik eteklerde pembiş pembişş çok heves ettim kesinleştireyim öyle alırım içime sine sine sağol arkadaşım tavsiyen için 🙏☺