Gulfem07 Arzu26 35.haftada kaçtı acaba :) benimde sezaryen e 20 gün kaldı kaç kilo alacak onu merak ediyorum benimkide biraz toraman😁
Xbebek123 Lyg valla kuzum benim doktorum zayıf yada gelisim geriliği var demedi. Bizim için sağlıklı olması önemli dedi ne yapalım bizimkilerde zayıf olsun
suleadibelli_77 Dmlakkayaa ultrason görüntüsünde FL ölçümü varsa o değeri 7 ile çarpın o boyunu veriyor.
Eylemmmmm Evn123 aynen katılıyorum gece yatmadan bir bardak süt 4 tane ceviz bir muz yiyorum başka yaptığım birşey yok kilomuz önde gidiyordu en son şimdi bilmiyorum ne durumda 😊
Gulfem07 Senel15 bu doktorların ne dediği belirsiz ya benim 35+4 2800 dedi bugün doktor normalde 2600 olmalıymış 2 hafta öndeymiş tokluk kan testi istedi.Tobe tobe ya
Gulfem07 Arzu26 benim de 3180 yaziyor oglumun fotografinda alt kisimda da 2800 hangisi bilemedik ama 2 hafta onde dedigine gore bu olabilir yani benimde sizinki gibi dogar sanirim 😁😂
hllaltas25 songul2020doruk sezaryen için mi gün alacaksınız neye göre sezaryen e karar veriyor doktorlar ben normal istiyorum ama psikolojik olarak hazır olduğumdan emin değilim
songul2020doruk hllaltas25 normal doğumdan biraz korkuyorum panik ayağım var bu yüzden sezeryan dusunuyorum bakalım artik
Yenianneeee61 cennet13 hakkımızda hayırlısı sizde Doğum nasıl düşünüyorsunuz normal mi sezaryan mı 🥰🥰
Kubuuu1 songul2020doruk 36+0 da 2800 ve 48 cm idi minyon kızım ☺️ doktor doğuma kadar 3400-3500 olur dedi ideal inşallah sağlıklı olsunlar da ☺️