Brsn06 mrb benimde 30 haftada suyum geldi suyum azaldı bebeğim hareket etmiyodu hastaneye yatışım verildi 1 hafta nts serumlar havuç suyu geçti suyum arttı ama yeteri kadar değil sıkı takiple sürekli yatarak ayakta çok kalmam yasak annemin yanında kalıyorum o yüzden 37. Haftaya geldim çok şükür evde havuç suyu ara ara serum alıyorum evde ablam hemşire sağolsun yine bu haftada doktorum suyumun azalmaya geçtiğini 38.hafta doğum olabileceğini söyledi bebeğinin hareketlerini takip et iyi beslen bol bol sıvı al bende çok korktum çok dua ettim elinden geleni yap gerisini Allah’a bırak inşallah bişey olmaz sağ salim alırsın kucağına bana bi hasar olup olmayacağı söylenmedi fiziken sadece plesentam aşağıda ondan korkuyorumdum şuana kadar bir sorun olmadı çok şükür bebeğimin 3 kilo gelmesi için dua ediyorum şimdi 🙏 hayırlısıyla hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inş ve bana ciğer geliştirici iğne yapıldı iki doz erken doğarsa diye