Dün kontrolüm sırasında doktor bebegimin suyunun azalmış oldugunu söyledi. 21 haftalık hamileyim. Hastaneye yatışım yapıldı akşam tekrar ultrasondan bakıldı bebegimin kalp atışları var ama doktor bebegi alalım gebeligi sonlandıralım dedi suyun az olduğu için bebegin kalbi durabilir, cigerleri gelismez ve suyun azlığından dolayi icerde baski olacagi icin elinde ve yüzünde problem olabilecegini söyledi. Ama ben kalp atışı var şuan aldırmak istemiyorum diye imza attım kağıda. Ama doktor kanında herhangi bi enfeksiyona bi soruna rastlarsak mudahale ederiz dedi.Bu durumu yaşayan var mı aranızda dünden beri çok kötüyüm. 3. gebeligim bu arada ama ilk bebegimin de kalbi durdu karnimdayken ikinci düşük oldu buda boyle olunca korkmaya başladım 😣