Ecem1902 Deletedmom0990 canim bende etimesgutta yaptirmayi düsunuyorum doktorun kim bi de sonuç bu kadar uzun mu sürüyormuş ? Bi akrabamız gidiyordu hemen çıkıyo ikili test sonucu dedi
Tlaynz12 Berivanz ben özelde yaptırdım canım ama benimki 4lü test geç kaldım 2liye doktorum 3lü yerine 4lü istedi 80 tl verdim kan aldılar 10 gün sonra gittim sonuç aldım
Buse80 elif41asel küçük şehirde yaşıyorum ya Osmaniye’de o yüzden bi gün sonra hemen çıktı galiba bende anlamadım 🤷🏻♀️
Eslem1205 Deletedmom0990 benımde e nabızda gozukmemişti oysa sonuclarım cıkmıs doktor bir sure vermedi mi su gun cıkar diye
Kedili_Anne Berivanz kanları devlette verdim, ultrasonu özeldeki doktorum yaptı. Tüp olduğundan özelde devam ediyorum takibini. Ama sakıncalı bir durumunuz yoksa devlette direkt ikisini de yaptırabilirsiniz. Hem ücretsiz olmuş olur.🍀