Burcinnnnnnnnnn Bende duygusallık yok 16+5 teyim. Herkesin farklı oluyor herhalde. Benim birkaç gündür alt karnımda dolgunluk hissi var. Bu haftalarda böyle birşey yaşayan var mı ?
Kardelenyigit 16+4üm kızımızın olacağını öğrendik eşim gitmiş alton kolye bilezik ve çiçek almış gelmiş bende neden bunları aldın kızımızın adına bir şey almanı bekliyordum diyip dün ağladım 😂😂😂😂saçma sapan döngü içindeyim 😅😅😅
Kbr97 Hatmaz sevindim canım bende kizimda yüzüm çok solgun renksiz boynum kararmıştı kız çocuğu annenin guzelligini alır derler ama kızımla alakaya maydanoz gibi biseyiz