O geçmiyor dahada artıyor hormonların etkisi ile sinirlilik fazla duygusallık normal bir kadının vücudunun 3 yılda salgıladığı hormonları gebe bir kadın 1 günde salgılıyor bu yan etkileri oluyor doğumdan sonrada bu hormonların salgıları normale dönünce vücut şaşırıyor bir anda düşüşe geçince sonrasındada loğusa sendromuna giriliyor sabırlı olun anne olmak hiç kolay değil bu yüzden anne olmak çok ama çok kutsal birsey ..