Bus_ak18 doktorlar 6. Ayınıza kadar yatabilirsiniz diyor zaten bebek bi su dolu kesenin içinde dışarıdan ona hiç bi şekilde zarar veremeyiz zaten . Bizimde 2 sene çocuğumuz olmadı eşimde sperm hareketsizdi benimde tiroid sorunlarım vardı hatta doktorun biri tüp bebek bile tutmayabilir demişti ikimizde zamana bırakmıştık artık olacağı varsa olur diye 2. Evlilik yildonumumuzde hamile olduğumu öğrendim hiç tedavi falan olmadan demem o ki canım benim stres o kadar çok fark ediyor ki anlatamam gerekirse eşinle tatile çık ailesel sıkıntılar varsa hiç ama hiç umursama inşallah tez zamanda bi bebeğin olur dualarım seninle.