Tubaaaa
Ben normal doğum diye tutturdum sezeryanı hiç istemedim istemiyorum diyodum😂çevremdekiler özellikle annem teyzemler felan sezeryan olmam konusunda baskı yapıyolardı😂😂hatta suni sancı alırken bile niye uğraşıyosun git aldır gel dediler hahaha😂nitekim açılma olmadı ve ben istemeyerekde olsa onların dediğini kabul etmek zorunda kaldım ama çok memnunlar tekrar doğum yapsak asla normal doğum istemeyiz diyolar😁😄😃