deletedmom01 Tubaaaa aynen oyle canım normal dogum yapanlari takdir ediyorum ama ben yapamam iste 😊 hakkimizda hayirlisi 😊
esma06 Tubaaaa olmaz mı nerdeyse herkes 🙄🙄🙄🙄 herkesin kendi kararı deyip susmak Yok illa moral bozacaklar..
Tusembektas Tubaaaa 😂 ben kimseye söylemiyorum bence sende söyleme çünkü birinin kalbini kırıcam doğmadımı hala diyorlar Yok dişinin çıkmasını bekliyoruz diyorum halbuki günüm belli ama bilmelerine gerek Yok bence 😂😂
Dogabebek Tusembektas Ay bide su dogmadi mi hala diyenler😬 Ben aman erken dogum olmasin derken som som konusuyolar . Bi vakit var dimi hayirlisiyla vaktinde gelsin deseler😁.
Dogabebek Ya bende sezeryan olucak diye korkuyorum. Beni uyusturmalari kesmeleri daha urkutucu geliyor. Suan ne olucagini bilmiyorum gerci vajinami kesmelerinden , dogum sancisi cekmekten , yada suni sanci almaktan hepsinden korkuyorum galiba😰
Fkg Tubaaaa Ya kesıyor içinde organlar falan sonra bebeği çekiyor falan ay ne biliyim bunları düşünmeden narkoz almalıyım yoksa uyandığımda şoka girebilirim.
AyseSapmaz Tubaaaa 10 gün önce sezaryen oldum sadece evi supuremiyorum diğer tüm işlerimi yapabiliyorum😌 ilk bebeğim bu arada
Tubaaaa AyseSapmaz bebegi filan emzirirken zorlaniyo musn bebegi besikten filan alamiyormussun mutlaka yaninda biri vermeliymis diyorlar bide sutun hemen geldi mi
Kezu17 Tubaaaa ben mecburi sezeryan olucam, buna rağmen halam haalaa doktora bi rica etsen belki normal yapar diyor. Ya sezeryanı seçmeye tepkiyi geçtim sağlık sorunum yüzünden sezeryan olucam buna bile tepki var. Gerisini sen düşün 😬😬😬
Dogabebek Tubaaaa Kimseyi dinlememek lazim gercekten benim normal isteyen bi cok arkadasim son dk da sezeryana girdi. Yok kalp atisi gelmiyo , yok bebek yukarida,8 10 saat geciyo acilmiyo. Son dk da bu kadar sanciyi cekip sezeryana girmektense onceden planli olmasi cok daha guzel👍
AyseSapmaz Tubaaaa İlk 5 gün bebeği almakta zorlandim ama kendini ne kadar çok dirençli tutarsan o kadar çabuk ayağa kalkarsin su icmek çorba icmek yürüyüş yapmak çok önemli benim sutum geldi hemen ama bebek meme tutmadı sol göğsümü verene kadar canım çıktı ama ne olursa olsun vazgecmeyin çünkü elbet siz kazanmalisiniz