Aydeniz09 ya tabi ben daha yeni dogum yaptim. Trabzonluyum rizede yasıyorum :) trabzondada Allahın izniyle dogum oldu. 6. Katta 615 nolu odadaydım oda baya büyüktü ve sık sık gelip gittiler temizlik için. Ben memnundum epidural sezeryan oldum. Allahım sizede bizlerede sağlıkla sıhhatle büyütmeler nasip etsin. Baska merak ettiğiniz olursa insta; Runadyaanamsu ‘’ yazarsankz konusuruz hayırlı akşamlar :)