Prensesimiz_ Hanımlar şar da bir yakınınız doğum yaptımı veya şuan da doğuma oraya giden varmı? Biz asiye hanıma gidiyoruz fakat etraftakilerden şar hastanesi ile ilgili çok şikayetler aldık doğum sırasında bebeği düşürmeler küvezin olmaması kendi seçtiğiniz doktorun sizin doğumunuza girmemesi gibi sorunlarla karşı karşıya kaldım... Ne yapmalıyız hangisi en iyisidir inanın bilmiyoruz
Olimbera Prensesimiz_ bende asiye hocaya gidiyorum bu sorduğunuz soruların cevabını çok merak ediyorum 🙄 ayrıca ben diyabet hastası olduğum için çok tedirginim yenidoğan bakım ünitesi yokmuş şar da insan korkuyor merak ediyor...
Dilsad Prensesimiz_ ben Rize eğitim.arastirmaya gidiyorum canım gayettte memnunum sard an hiç mennjn kalmadim
esrtsc27 Prensesimiz_ Gerçekten hayatımda gördüğüm en kötü özel hastane sadece döner sermayeye bakıyor her şeyden para koparmaya. Eğitim araştırmaya gidiyorum burda kalsaydım doğumu da orda yapacaktım ama Allah izin verirse Eylül’de atanıp gideceğim inşaallah gittiğim yerde güzel bir özel hastane vardır 😂
muhendis08 Ben de Asiye hocaya gidiyorum. Daha önce ablam ve yengem şarda doğum yaptılar. Hastane imkanlar açısından yeterli değil çoğu devlet hastanesinden daha kötü bence. Evet yeni doğan yoğun bakımı yok ve yengem doğum yaptığında bebekte AB-0 uyuşmazlığı olduğu küveze alınması gerektiği söylendi hemen Rize devlet hastanesine götürdük. Bebek orda yattı anne şarda. Süt mama taşıdık helak olduk hastaneler arasında. Asiye hoca çok iyi bir doktor ama dediğim gibi hastane imkanları kısıtlı.
muhendis08 Prensesimiz_ inşallah herhangi bir sıkıntısı olmaz yavrularımızın sorunsuz atlatırız doğum sürecini. Yakınında Rize devlet hastanesinin olması az da olsa güven veriyor açıkçası. Senelerdir bir ekleme yapılmadı şu hastaneye bir de özel hastane. Ben henüz doğum ücretini de konuşmadım. Ne kadarmış senin bilgin var mı ?
Prensesimiz_ muhendis08 kesinlikle öyle canım yaaa valla bende etraftan duydum 3 buçuk milyara özel doğum odası ve dogum ücreti diyee
matrushka Rizeliyim ama Rizede değilim. Şar hakkında hiç iyi şeyler duymadım, Ankaradayım ben buradaki en kötü özel hastane bile ondan daha iyi. Biraz iyileştirme yapılsa keşke.
msrcmm Şar imkanlar konusunda kötü ama doktorlar konusunda iyi. Prof.Dr. Vedat Aydemir’e gittim bugün. Gerçekten çok ilgili bir doktor. Asiye hanım da aynı şekilde. Keşke Rize’de adam akıllı, adı sanı duyulmuş, tam teşekküllü bir özel hastane olsa.
msrcmm Nurunilkmucizesi ben memnun kaldım. Zaten 10 yıl öncesinde yine Şar’da çalışıyormuş. Bayağı bilinen bir doktor. Google’da da aratabilirsiniz. Sadece muayenesi biraz daha pahalı. 175 lira
Nurunilkmucizesi msrcmm cok sağolun o zaman bir gideyim. Elif yurtsevene yazdım instafan normal dogum yaptirmiyormus neden dıktorlar böyle anlamiyorum ben
Erdemli5308 Evet kuzenim orda dogum yapti normal doğum 1200 tlymis ama kuvez yok bisey yok canım osmana gidiyordu o cok memnun kaldi
Aydeniz09 Nurunilkmucizesi Elif Yurtsever mi normal doğum yaptırmıyormuş? Yani Sezeryani zorunlu mu kılıyor😶 Ücreti hakkında bilginiz var mı?
Nurunilkmucizesi Aydeniz09 Merhaba evet yaptirmiyordu. Yazdiğimda en sln yaptirmiyorum demişti. Hayır yok. Allahın izniyle medical parkta hasan tahsin yapti dogumumu
Aydeniz09 Nurunilkmucizesi Bende Hasan Tahsin ve Ufuk beyi duydum . Kararsız kaldım çok😣 Medical Karadeniz için hastane bakımından hiç iyi değil diyorlar😣 beni biraz aydınlatırsanız sevinirim
Nurunilkmucizesi Aydeniz09 ya tabi ben daha yeni dogum yaptim. Trabzonluyum rizede yasıyorum :) trabzondada Allahın izniyle dogum oldu. 6. Katta 615 nolu odadaydım oda baya büyüktü ve sık sık gelip gittiler temizlik için. Ben memnundum epidural sezeryan oldum. Allahım sizede bizlerede sağlıkla sıhhatle büyütmeler nasip etsin. Baska merak ettiğiniz olursa insta; Runadyaanamsu ‘’ yazarsankz konusuruz hayırlı akşamlar :)