Ebrugunesss Kizlar 34. Haftaya girdim ve bu hafta hastane çantamı hazırlayım diyorum kıyafetleri yıkayacağım ama deterjan olarak duru granül matik almayı düşündüm bi klasik olanı var bir de lavanta kokulu olanı var siz hangisini tercih ettiniz acaba hangisi daha iyi olur
Busraay_ Ebrugunesss Canım ben klasik olanı aldım bayağı bebek gibi bir kokusu var çok güzel, tavsiye ederim 😌
Busraae Ebrugunesss canım bende indirimdeydi lavanta ve çiçek kokusu aldım gercekten cok güzel kokuyor. Yıkamaya gelince 14 dk kısa programda 30 derecede yıkadım bitirince 15 dk ek durulama var onu yaptım ne olur ne olmaz diye
Sinif177 Ebrugunesss ben baby me aldım. Ama mantık aynıdır sanırım. Ben sıcak su ile ilacı eritiyorum öyle deterjan bölümüne koyuyorum. Yıkama bittiğinde de tekrar durulama yaptırıyorum. Kalıntı felan kalmıyor.
Tazeanne0134 Ebrugunesss canım doktorum ve sağlık bakanlığından gelen ebe hemşire o granül matikleri önermiyor ben uni baby aldim ve memnunum yumuşatıcı da önermiyor ben herşeyimi hazırladım şükür sanada tavsiyem yumuşatıcı da alma bebek için
Ebrugunesss Busraay_ peki canım bazıları deterjan kalıntısı bırakıyor falan dedi ama öyle bişey oldu mu sende
Kubuuu1 Ebrugunesss ben 800 devirde iki kez sıkma durulama yaptirdim kısa programda yıkadım zaten bir de utulenince mis gibi oldu. İki kez siktirmanizi tavsiye ederim düşük devirde ☺️
Ebrugunesss Busraae benim makinede 28 dakikalık kısa program var onda yıkayım bende birde ekstra durulama olcak o zaman
Sinif177 Ebrugunesss çok ince toz değil. Bir de internette makineyi tıkıyor bozuyor diye yorumlar okudum ondan öyle yapıyorum.
sokomel Ben klasik olanı aldım parfüm kokmasın diye, gayet memnunum, kalıntı sorunu yaşamadım. Kendi kıyafetlerimizi de artık onunla yıkıyorum.
emremelike_757 duru matik makinayı tıkıyo ve çamaşırlara yapışıyo tekrar yıkatmak zorunda kaldım hiç önermiyorum
Ozguu Kızlar bende yıkamayı düşünüyorum fakat ilk başta makina temizliği yaptınızmı. Yaptıysanız nasıl yaptınız kafamda deli sorular 😂😂😂
hamiszns Ozguu aynen bende makine temizleyici alip once makineyi temizleyecegim. sonra makinanin anti alarjik programinda yikamayi dusunuyorum. nirmal makine temizliyicisi ile makineyi temizledikten sonra bir yada belki 2 kere makineyi deterjansiz calistirmayi dusunuyorum. herhangi bir kalinti kalmasin diye.
hamiszns bende simdi siparis verdim trendyoldan. siveno beyb diye bir urun tamamen dogal. hem camasir deterjani hemde emzik biberin deterjani olarak indirime girmis yari fiyatina 36 tl ye aldim. yorumlarina baktim yuzlerce insan kullanmis ve memnun kalmis. organik ve dogal olmasi onemli bebegin ilk aylari icin o yuzden tercih ettim bende.
Sinif177 hamiszns makine temizleyiciler de zararlı değil mi? Onun yerine sirke ve karbonatı araştırabilirsiniz
Tazeanne0134 hamiszns bence sen onu sirke ve karbonat ile yap aynı beyazları yıkıyormuşcasına 90 derece de çalıştır o makine temizleyiciler de kimyasal canım sonuçta
Ebrugunesss Sinif177 çok ince olmadığını biliyorum canım ak toz yapıda nasl eritiyorsim anlamadım suya girince çözülüyor mu
hamiszns Sinif177 evet onu daha arastirmadim hakikisiniz bakalim iste yavas yavas bisiler yapmaya calisiyoruz. etrafinizdaki hersey kimyasal ve zararli malasef eskiden boylemiydi hersey organik kendi imkanlriyla zorru kadinlar icin ama zararli hicbirseyle temas etmiyorlardi. muskuklarimizdan akan suyun icinde bile klor var yani. nerde o eski filimlerde ki dere basinda camasir yikamalar en sagliksi. simdi tirin tirin dogal urun ariyoruz paramizla ama bulamıyoruz guvenemiyoruz 😱
sokomel Tazeanne0134 granüllü neden önermiyorlar ki sabun sonuçta, zararı neymiş? yağlardan yapılıyor. 🤔
Ebrugunesss Tazeanne0134 yumuşatıcı almayı düşünmüyorum zaten ama uni baby nin neyini aldın deterjan mı sıvı mı
Tazeanne0134 sokomel toz şeklinde ya kuzu ondan dolayı kalıntı kalıyor ve ben kendim kullandım ondan da gördüm bide kokulu kokusuz var mı bilmiyorum canım normalde çok takıntılıyım deterjan ve yumuşatıcı kokusu kokusunda hani manyak derecesinde takıntılıyım ama uni baby aldım en azından içinde bizimkiler kadar zararlı kimyasal yoktur canım yoksa şampuanı haftada 1 kez kullanacam ve bebe yağı kullanmicam ama leke konusunda nasıl bilmiyorum onuda ilerleyen zamanlarda görecem ona göre de hareket ederim
Sinif177 Ebrugunesss plastik bir bardak aldım onun için. Biraz koyuyorum içine çeşmeden sıcak su koyuyorum. Karıştırıyorum. Bir süre sonra zaten eridiğini anlarsın. Köpürüyor kıvamı koyulaşıyor.