Feyzagkkkk Hayırlısıyla Şafak atarsa 98 😍 sizde durumlar nedir, ağırlar sancılar başla sorunları yaşayan annişler var mı 😒
Hatice_mustafa aksu5334 O ses bana da geliyor 😂😂😂 Bende diyorum oğlum erken gelecek diye ama herkez şizofrenmisim gibi bi tuhaf bakıyor ama anne iç güdüsü 😊😊😊😊😊
Elifdmrylmz aksu5334 benimde 94 ve ne tesadüf benim de içimden bıdık hanım kesin erken gelecek diyor 😁
Nursen60 Son iki ay kala daha fazla zorlaşıyor... sırt agrıları .. bel agrısı yatak da rahatsızlık .. tuvalet hele de.. son 59
Esraozturk92 Nursen60 bizimde son 68 bendede öyle 🤦 bel ağrısı fena bide karnım çok büyümemesine ragmen öyle. Ayrıca karnım taş gibi sanki dünyaları yemişim gibi 🙄
Arzu0101 Feyzagkkkk atarsa 75 bizimde☺️ hayırlısıyla bı gelseler şimdilik çabuk yorulma ve mide ekşimesi dışında bı problemimiz yok çok şükür 🥰
aksu5334 Hatice_mustafa 🤣🤣🤣 27 hafta ama baskı yapıyo yinede annem ve teyzeme söyledim onlarda erken gelecek bu hee diyolar tecrübelerine dayanaraktan😊 nakalım artıkın öylede böylede bekliyoruz
Nrslbkc @Feyzagkkkk son 83 bizim de valla zaman geçmiyor🤦♀️ Hem kavuşma isteği hemde zorluklar başladı. Karnım aşağıda yürümeme oturmama çok engel oluyo bel ve sırt ağrılarım çoğaldı 7 de böyleysem 8-9 da napıcam🤔 diyorum.