Mebos pyymamm ☺️☺️ ben zaten kilolu yapıya sahibim ondan dolayı biraz daha koruyorum ama yinede bişi olduğunda yiyiyorum yani 🤣
pyymamm Mebos bende zayıf biri değilim hamile olunca cok kilo alırım dagılırım sandım ama şimdilik iyi gittim özen göstermememe rağmen
Nrslbkc @Deletedmom317🙈🙈 bende burda hiç kilo almadım diyenlere ayar oluyorum çekemiyorum resmen.🤣🤣 zayıf hamile kaldım 49 la 28+1’im 13 kilo almışım görünüşte hiç birşey yok göbekten başka doğurcak gibi bi göbek iç karnım küçükmüş ondan olsa gerek.
Nrslbkc @Edaibo valla yazını okuyunca sevindim resmen yanlız olmadığıma🤣🤗 bende 28+1’im bu zamana kadar 13 kilo almışım ama hamur işi tatlı falan tüketmiyorum nasıl oluyo neden oluyo anlamıyorum🙈 görünüşte hiç bişey yok kocaman bi göbek haricinde🤦♀️
Edaibo Nrslbkc zayıflar çok kilo alıyo bence ama bunlar hep ödem bence Doğum yapınca gitcek çünkü normal değil ☺️
Sema12 Deletedmom317 54le gebe kaldm cnm ben suan 58.5im , INSALLAAAHHHH dogma kdr boyle gder cnku 50ye kdr dusmeyi amacliorm cok zayifm suan bile yuzum bacaklarm ama ben kiloyu sewmiorm 🙈
Semaa12 Deletedmom317 amann dikkat ediyosan dusunme verirsin sonra yararli seyler yedikten sonra bende ilk zamanlar cok kilo aldim birden dedigin gibi kilo yapcak pek bisey de yemememe ragmen hatta surekli corba iciyordum midem cok bulaniyordu
Melihafurkan Melihafurkan Deletedmom317 ilk hamile kaldigimi ogrendigimde 75 kiloydum ama şimdi 72 kiloyum
AysennHE Deletedmom317 49 ile hamile kaldım şuan 53 kg olmusum 17.hafta da şimdi 18 olduk ama aldim mi bilmiyorum 🙄
Deletedmom317 Songsong çatlaklarım var ergenlikten kalan esmerim üzülüyorum gördükçe beyaz beyaz çizgiler harita gibi. Artmasından korkuyorum. Kilodan da değil aslnda
Durkayaelmas Deletedmom317 50 kilo ile hamile kaldim 20 haftaligim 60 kg olmusum cok hizli kilo aliyorum
Songsong Deletedmom317 hiç düşünme bak bebek dogunca hemen bi meerleze gidersin catlakları lazerle yok edıyolar🤣benim de annemde ve ablamda hep oldu belkı bende de olcak ama diyotum banane giderim lazere param yoksa bile o bebeğin altınlarıyla bile giderim hahaha onun ıcın catladık analık hakkımız😃