Elvintos diyorum ya normalde çok çok fazla değil sınırı biraz geçtiği için tedbir aldık. doktorun bana söylediği şu, hadi tatlı yedin zaten şeker çıkar ama açlıkta da vücut şekerle başa çıkamıyo şekeri dengeleyemiyo şuan dedi. önceden ben kan falan verdiğimde açlık şekerim falan normaldir hep o yüzden de doktor bu hormonlara bağlı geçici bişey dedi.