Teacher42 Arkadaşlar henüz sonucu doktoruma gösteremedim. 75 gr şeker yüklemesinde 1. Saat 156 2. Saat 86 sonuç normal mi?
Elvintos Teacher42 evet normal ben de yaptırdım 1 saat 153 2. Saat 112 çıktı açlık 85 ti. Doktoruma gosterdim gayet normal dedi benim içtiğim de 75 gramdı.
Glsm9191 Ssraa Teacher42 Normal değil 1.saatin 140 dan fazla çıkmaması lazım ama bu durumda doktorun ne yapacak o konuda bilgim yok
Merve_278 Ssraa bende 75gr yükleme yaptırdım açlık 98 tokluk 145 çıktı diyet yapıyorum evde ölçüm yapıyorum cihazla
Merve_278 Ssraa diyetisyenim açlığa 90 dedi toklukta 140, 180 çok fazla çünkü. şuan bende dengede tutmaya çalışıyorum çok dengesiz değerler çıkıyo. açlık 90 olması lazım hadi bi nebze 95 normal olur ama ondan yukarısı sıkıntı dedi hatta.
Merve_278 Elvintos benimde açlık 98 tokluk 145 1 saat sonra 104 dü diyet yapıyorum biraz da bi anda kilo aldım. tatlı yiyememek zor 😁
Merve_278 Teacher42 evet biraz hızlı kilo aldım doktor denge de tutalım dedi şekerim de biraz çıkınca diyet yaptırıyor
Merve_278 Teacher42 evet tatlı sıfır ve şekeri yükseletecek yiyecekler de yasak yani içinde şeker olmasa da şekere etki eden şeyler. ve saatli yiyorum evde ölçüm yapıyorum cihazla kan şekerini.