Araliddd ben kullanıyorm zofer 4mg doktorumdan 3 hafta boyunca hergün mide bulantısı icin bi ilaç istedim ama hic gerek yok olacsk bunlar dedi ama benm kusmalar cok şiddetlenince günde en az 3 kez en fazla 5 ve geçmeyen bulantı derken bunu yazdı.. Araştırdım olumlu ve olumsuz seyler okudum:. Ancak bilinen bi zararı yok. Doktoruma sordum kemoterapi alan hastalara veriliyor onların vücudu bir hamileden dsha hassas aldıkları ilaçlar ağır en zararsız şekilde mide bulantısına çare olan ilaç bu yani kanser ilacı gibi bi algı oluşturma dedi zararı olsa zaten yazmazlar diye düşünüyorum bir cok sehirde bir cok doktor yazdıgına göre bu genel anlamda gebelere verilen bişey. Ben ilk günler kokrtm içemedim ama artk bi gün dayanamadım bulantılar şiddetlendi içtim bi tane, 3 gün kusmadım bana iyi geldi