Laley Zemine11 ONDZY alın zafron yada bende aynıyım sabah bir tane çiğniyor un geçiyor doktora sorun bir sıkıntı olmZ
Hasret_arslan Araliddd canım ben 25+4 um hala aynı baharatlı ve yağlı yiyeceklerden uzak dur ben nane yaprağı koyuyorum ağzıma yada naneli sakız çiğniyorum biraz iyi geliyor
Merveeemmm Araliddd bana doktorum istahsizim dediğimde bebeğime bakmıştı gayet güzeldi allahu teala annenin yediğine boğazına bakarak beslemez çocuğu o alacak olduğu yerden alır demişti şu an 32 haftalığız 2100 gram allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin canınızı sıkmayın
Hamileanneler_25 Araliddd kaç haftalıksn canım. Bebek zaten alabildiği kadar ihtiyacı olduğu kadar alıyor anneden merak etme öyle düşünme 9 ay bulantı çeken var öyle olsa onların çocukları zayıf ve sağlıksız doğardı allah büyük onlar bi mucize bebeğin besleniyor merak etme
drkgrss Kızlar ben daha yeni hamile olduğumu öğrendim , bulantım olacak diye aşırı korkuyorum çünkü en ufak bişeyde kusan bir insandım , bulantı kaçıncı haftada başlıyor??
Songulkaya Araliddd tuzu çok atma canım ayranı da koyu yap birşey olmaz bir kere dene bakalım belki rahatlarsın 🤗
Sissel Araliddd banada doktorum zofer verdi benimde cok agir geciyor once prilam verdi pek ise yaramadigini midemin cok bulandigini soyleyince zofer verdi biraz arastirdim kanser tedavisi gören hastalarda mide bulantisini onlemek icin kullaniliyor ilac esim eczaci arkadaşından alirkende cok cok midesi bulandigi zaman alsin en son cagre olarak demis valla bugun midem cok cok kotuydu aldim işe yarıyor ama pek kullanmak içimden gelmedi ama mecbur.. benimde cok agir geciyor 8. Haftam hüngür hüngür agliyorum bazen yemek yemek istiyorum diye ama yedik durmuyor midemde :'(
ebru-kc11 Sissel prilam dr yi gece 2 kere demişti beniö doktorum ama ben sabah yataktan kalkmadan birde uyumadan içiyordum isterseniz bir de öyle deneyin. Zofer biraz ağır ben bir kere içtim gün içerisinde gözümü açamadım. Prilam tamamen gebeler için olduğu için bana daha güvenilir gelmişti.
ebru-kc11 Araliddd öncelikle Allah kolaylık versin gerçekten çok yıpratıcı bir süreç. Benimde 5 ya da 6. Haftamda başlamıştı. Şu anda 14. Hafta bitiyor Allaha şükür rahatladık. Fakat ben grip oldum boğaz enfeksiyonu falan onun yüzünden yine başladı bulantı. Krakermiş, leblebiymiş hepsi boştu benim için onları bile çıkartıyordum. Stres yapma yemek için de kendini zorlama. Az az dene illaki seni kusturmayan bir şey çıkacak mesela benim elma ve mandalina. 12.haftaya kadar neredeyse sadece bunlarla besledim. Sonra doktorum prilam dr verdi çok işe yaradı hala hafif o hissi hissetsem de içiyorum.
Ileyda_12 Araliddd kişiden kişiye değişiyor doktorum bana 12. Haftada biter demişti daha erken bitti 10 haftalık gebeyim bende çok kötüydüm kusmam yoktu ama bulantim vardı meyve yiyordum kraker leblebi kabak çekirdeği iyi gelir bol bol su için su içince bulantiniz azalacaktır
Sissel ebru-kc11 bide o sekilde deneyeyim prilami.. evet zofer agir bi ilac bende içtiğim an uyudum nedense cokta icime sinmedi prilam'i sabahtan icicem denicem tesekkurler 😍
Ozlemkubra Bende dahaki yeniyim 7 haftalığız ama 2 3 gündür sabahları şiddetli hatta bide geceleri bulantılarım oluyor iştahım da kesildi eskisi gibi yiyemiyorum canım yemek istemiyor napıcam diye düşünüyorum daha başındayız
ebru-kc11 Ozlemkubra 2. Ayımda 4 kilo vermiştim ben 3bitti hala kilo yok. İştah olmuyor bu haftalarda ama içiniz rahat olsun bebişiniz sağlıklıdır o sizin depolarınızdan besleniyor
Alparslnbuss Ozlemkubra 10. Haftadan itibaren senden beslenecek hiç düsünme sen zaten 10.haftadan sonra bile minnacık sen 2 3 lokma yesen yeter zamanla iştahın artar kilo aldırcak şeylerde yersin ilerleyen zamanlarda. Simdi kraker vs seyler ye ki açlığını bastırsın
Alparslnbuss Araliddd metpamid zofor kullanabilirsin. 10.haftadan itibaren senden beskenecek ama daha minnacık sen yiyip istifra etsende o ona yeter. Allah yardımcın oluyor iştahının artıp yediğin günlerde oluyor. Hap olmadı serumla Besleyememekten korkma olumsuz düşünme. Sen 2 lokma yesen daha çok minik yeter
ebru-kc11 Sissel içmeden ağzınıza azıcık bir şey atın sizi ne rahatsız etmiyorsa ondan sonra için ama yarım saat falan kalkmayın yataktan. Ne demek çeken bilir inşallah işinize yarar da rahatlarsınız.
Melekclk Araliddd kIzlar bende 4.ayıma kadar sabah akşam mide bulantısı kusma yaşadım maalesef Ama buna ne ilaç çare ediyor ne başka bir şey sadece sabahları tuzlu çubuk biraz iyi geliyordu inşallah biran önce kesilir çizi olabilir bide kraker tarzı hafif şeyler mideyi biraz rahatlatıyor