AysennHE doğum sonrasını bilmiyorum ama doktorum hamileliğin boyunca gönül rahatlığıyla kullanabilirsin demişti. Yemek öncesi değil de yemek arasında alınıyor atıyorum yemeğin yarısına gelince içip yemeye devam ediyorsun normalde tabii ben çoğu zaman unutup son lokmayı yedikten sonra içiyorum 😂