Ben hiç decavit,folik asit kullanmadım. İlk ogrendigim zaman aile hekimim gynoferon vermişti ve bunun içinde yeteri miktarda folik asit olduğunu ayriyetten de kullanmama gerek olmadığını söylemişti hastanedeki doktorum da aynı şekilde aile hekiminin söylediğini onayladı Decavit şart mı? Ben D vitamini olarak desiferol kullanıyorum şu an 10 damla ve elevit ilacını kullanıyorum. Postlarda hep görüyorum decavit kullanılması gerek gibisinden. Benim doktorlarimda mi bir sıkıntı var acaba? 2 farklı hastaneye ve doktora görünüyorum bu arada 🙄