elif1234
Ben 26 haftaya geçdim bir tek gobeğimi nemlendiriyorum.Gogusler kalcalar catladi.bi tek gobekde bisey yok.Keske zamaninda kalca goguslerede surseydim.Ben bebek yağı suruyorum.Turkiyede olurmu bilmiyorum.Ama çok etkili.Kilo alimindan bile çatlayan ben göbüş ne kadar oldu ama bisey yok,kaşıntı bile yok