Ya ben genetik faktöre inanıyorum ama benim ailemdeki tüm kadınlar çatlamış,ben 30.haftamdayım hiç bişey yok henüz.Bence bol su içmek gerekiyor.Çok kilo almamak lazım ki ben az almadım 8 kilo aldım.Kesinlikle kaşımamak lazım ve sürekli nemlendirmek lazım.Ben hindistan cevizi yağı sürüyorum 3.aydan beri.Bir de öyle deneyin isterseniz