Seymanur0707 7 tane dr a gittim, defalarcada detaylı yapıldı hepsı bana aynı hastalıklardan bahsettı, neler yasayacagımı anlattılar, hazır olup olmadıgımı sordular, ben heyete girdim ve sonlandırmamı önerdiler ve bnde sonlandırmayı kabul ettım😐sezaryen ıle ölü dogum yaptım ve sonrasında bebegı gördüm dedikleri hastalıklar vücudunda mevcuttu😐