İlk gebeliğimi spina bifida ve anensefali sebebiyle 25. Haftada 11 Temmuzda sonlandırdım folik asit ve vitamin takviyeleri aldım şuan 4 haftalık hamileyim ve genetik olmadığını öğrenmştm yine aynı şeyler başıma gelecek diye çok korkuyorum aynı şeyleri ikinci çocuğunda da yaşayan var mı?