Ben hiç memnun kalmadım bana karşı üslubu çok kötüydü bebegimin kalp atışını duyamadı hemen kürtaja alacaktı başka bi doktora gittim hemn oluşmaya bilir dedi herşeyi güzelcene anlattı ha evet yine kürtaj oldum ama bu doktorum beni kürtaja elimi bırakmayarak götürdü çok iyi davrandı