2016 yılında benım drumdu.bir oncekı hamılelıgımde erken dogum yasamıstım.tanıdık aracılıgıyla gıttım ılgılenmedı pek.25.haftada yıne erken dogum yasadım.doguma cenazem var dedı gelmedı.serklaj yapması gerekıordu 12.haftadan sonra yapmadı.sureklı sormamıza ragmen dıkıs gerekıorsa yap dedıgımız halde gerek yok dedı.kısacası verdıgım paralar zehır olsun.hakkımı da asla helal etmıorm o dr a!